Promocje
PASEK DO SPODNI SKÓRZANY KLAMRA BMW OBROTOWA
PASEK DO SPODNI SKÓRZANY KLAMRA BMW OBROTOWA
89,90 zł 79,90 zł
szt.
PASEK DO SPODNI SKÓRZANY KLAMRA LEW VERSACE
PASEK DO SPODNI SKÓRZANY KLAMRA LEW VERSACE
89,90 zł 79,90 zł
szt.
PASEK DO SPODNI SKÓRZANY KLASYCZNY CROSS JEANS
PASEK DO SPODNI SKÓRZANY KLASYCZNY CROSS JEANS
59,90 zł 49,90 zł
szt.
PASEK SKÓRZANY GRANATOWY  W KRATKĘ
PASEK SKÓRZANY GRANATOWY W KRATKĘ
59,90 zł 49,90 zł
szt.
PASEK SKÓRZANY SIWY  SZARY W KRATKĘ
PASEK SKÓRZANY SIWY SZARY W KRATKĘ
59,90 zł 49,90 zł
szt.
PASEK SKÓRZANY BRĄZOWY W KRATKE BRĄZ 38MM
PASEK SKÓRZANY BRĄZOWY W KRATKE BRĄZ 38MM
59,90 zł 49,90 zł
szt.
PASEK MĘSKI KLAMRA MOTOR CHOOPER SREBRNY
PASEK MĘSKI KLAMRA MOTOR CHOOPER SREBRNY
64,99 zł 59,90 zł
szt.
PASEK MĘSKI KLAMRA KOWBOJSKA ZE ZŁOTYM KONIEM KOŃ
PASEK MĘSKI KLAMRA KOWBOJSKA ZE ZŁOTYM KONIEM KOŃ
99,90 zł 89,90 zł
szt.
PASEK MĘSKI KLAMRA KOWBOJSKA ZE ZŁOTYM BYKIEM BYK
PASEK MĘSKI KLAMRA KOWBOJSKA ZE ZŁOTYM BYKIEM BYK
99,90 zł 89,90 zł
szt.
PASEK MĘSKI KLAMRA MOTOR CHOOPER BORN TO BE FREE
PASEK MĘSKI KLAMRA MOTOR CHOOPER BORN TO BE FREE
69,90 zł 59,90 zł
szt.
KLAMRY DO PASKÓW KLAMRA DO PASKA 38MM WYBÓR MODELI
KLAMRY DO PASKÓW KLAMRA DO PASKA 38MM WYBÓR MODELI
29,90 zł 19,90 zł
szt.
Producenci
Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego Allcenters.pl

z dnia 4 maja 2014 roku.
 

Sklep internetowy www.allcenters.pl, działający pod adresem www.allcenters.pl jest prowadzony przez allcenters Dominik Kornafel ul. Paderewskiego 11/34 26-600 Radom, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego o numerze identyfikacji podatkowej NIP: 796-254-67-34.

§1.  Postanowienia Ogólne

 
  1. Sklep internetowy ALLCENTERS, zwany dalej Sklepem, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet tylko i wyłącznie na terenie Polski.
  2. W Sklepie Internetowym ALLCENTERS są sprzedawane wyłącznie towary oryginalne. Informacje na temat swojej oferty sklep zamieszcza na stronie www.allcenters.pl
  3. Ilekroć w niniejszym regulaminie pojawiają się następujące zwroty należy przez nie rozumieć:
    • Konsument - osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    • Klient – konsument, jak i inna osoba prawna, fizyczna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu.
    • ALLCENTERS - "Allcenters" Dominik Kornafel ul. Paderewskiego 11/34 26-600 Radom, Nip: 796-254-67-34
       

§2. Realizacja zamówień

 
  1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę www.allcenters.pl  lub drogą mailową na adres allcenters@wp.pl przez 24 godziny na dobę.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest:
    • w przypadku zamówień składanych przez stronę www.allcenters.pl - prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia
    • w przypadku zamówień składnych e-mailem - kompletne zamówienie powinno zawierać: nazwę produktu lub produktów z ich kodami, ilościami oraz wybranym kolorem (jeżeli dany produkt posiada więcej niż jedną wersję kolorystyczną); pełne dane teleadresowe do wysyłki - tzn. adresata (imię i nazwisko), adres dostawy (ulica, nr domu, mieszkania, kod pocztowy, miasto), telefon kontaktowy (dla kuriera), wybór formy płatności – za pobraniem lub przelewem. W przypadku zamówień składanych e-mailem nie ma możliwości płatności online i kartą.
  3. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie głównym. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). Dotyczy to także produktów w danej chwili niedostępnych na stronie sklepu. Ekspozycja sklepu internetowego nie stanowi oferty w myśl art. 661 kc.
  4. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży. 
  5. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia dokumentu sprzedaży. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem e-maila pod adresem allcenters@wp.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 536 808 909.
  6. Wszystkie towary dostępne w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości Allcenters

§3. Ceny towarów i formy płatności

 
  1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili potwierdzenia dostępności towaru przez sklep. Z tą chwilą następuje również stan związania ofertą.
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
  4. Klient dokonujący zakupu w sklepie może wybrać następujące formy płatności:
    • Za pobraniem – przy odbiorze przesyłki u kuriera
    • Przelewem  na rachunek bankowy

AllCenters

Dominik Kornafel

Paderewskiego 11/34

26-600 Radom

Nip 796-254-67-34

Tel: 536 808 909 

40 2490 0005 0000 4500 9614 7707 Alior Bank


Kod SWIFT:

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 14 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane. Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty przy uprzednim poinformowaniu o tym fakcie sklepu.
  • Płatność kartą kredytową lub online
    Autoryzacji płatności online i kartą kredytową dokonuje profesjonalny system realizacji transakcji płatniczych online Pay-u. Klient po wybraniu opcji płatności zostaje przekierowany do serwisu, umożliwiającego autoryzację transakcji. Zgodnie z wymogami organizacji płatniczych, firmy oferujące płatności online powinny spełniać rygorystyczne standardy bezpieczeństwa PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

    Ważne!  Przesyłki opłacone przelewem, przy pomocy płatności online lub kartą kredytową są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie bankowym sklepu internetowego Allcenters.pl.

§4. Dostawa

Tabela opłat za dostawę
 dostawa koszt dostawy dostawa gratis 
 Kurier Siódemka 14 zł powyżej 150 zł 
Poczta Polska 9zł powyzej 150 zł 
Kurier Pobranie 18  
Poczta Pobranie 15  
 
 
 
 
 
 
  1. Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
  2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 48 dni roboczych.
    Informacje o czasie realizacji znajdują się w karcie produktu, podczas składania zamówienia oraz w powiadomieniach mailowych.
  3. Przesyłki nadawane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka lub Poczta Polska. Dostawa odbywa się w przeciągu 24 godzin wyłącznie w dni robocze.
  4. Do wartości zamówienia doliczana jest opłata za dostawę. Jeśli wartość zamówienia przekracza kwotę określoną w powyższej tabeli , jako kwotę wolną od kosztów przesyłki, Klient nie ponosi żadnych kosztów przesyłki.
  5. Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe. Zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia towaru.


§5. Prawo odstąpienia od umowy

 
  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' Konsument może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  2. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' Konsument powinien dokonać zwrotu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.
  3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty zgodnie z zasadami Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny'. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów oraz prawa odstąpienia od umowy można uzyskać pod adresem mailowym allcenters@wp.pl

    W celu usprawnienia całej procedury zalecane jest wysłanie przesyłki zawierającej zwrot, na poniższy adres oddziału przedsiębiorstwa:
    Allcenters Dominik Kornafel ul. Paderewskiego 11/34  26-600 Radom
  1. Uwaga! W przypadku produktów na których zostały umieszczone inicjały lub inne znaki indywidualizujące świadczenie, zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt 3 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, wyłączone zostaje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy.


§6. Reklamacje

 
  1. Warunki reklamacji reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
  2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Sklep odpowiada za niezgodność towaru jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
  3. W celu złożenia reklamacji należy skontaktowac sie z nami e-mailowo na adres: allcenters@wp.pl
    lub telefonicznie 536 808 909
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni od jej doręczenia sklepowi.
  5. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  6. Zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej wyłączona zostaje odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

§7. Ochrona Danych Osobowych

  1. Przetwarzanie danych osobowych następuje na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  2. Składając zamówienie w sklepie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  3. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych w tym na przesyłanie newslettera z informacją handlową.
  4. Klient może wyrazić zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep Allcenters oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie Allcenters.pl oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ). Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się tutaj.
  5. Administratorem danych osobowych jest Allcenters Zbiór danych osobowych jest zarejestrowany w bazie Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Wykaz zbiorów dostępny jest pod adresem:http://egiodo.giodo.gov.pl/index.dhtml

§8. Postanowienia końcowe

 
  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Allcenters. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup.
  2. Wszelkie spory wynikłe na tle niniejszej umowy będą rozpatrywać sądy właściwe dla siedziby Allcenters. Powyższe ograniczenie nie dotyczy sporów z Konsumentami, gdzie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Ustawy z dnia 17 listopada 1964 – Kodeks Postępowania Cywilnego.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy kc, 7 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. 'O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny'.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.allcenters.pl  Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.


Dane Firmy:

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl